سلمان زاده از ثبت رکورد جدید از موارد فوتی‌ و بستری در اثر ابتلا به بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان  خبر داد.

شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: دیروز ۱۱۷ مورد بستری و ۱۷ مورد فوتی  در جنوب غرب   خوزستان  گزارش شد.

او به  ارائه آمار تفکیکی از جان باختگان در اثر کرونا پرداخت و بیان کرد: از ۱۷ نفری که دیروز  در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند ،چهار نفر نفر در آبادان، ۱۱ نفر خرمشهر و ۲ نفر از شادگان بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به آخرین وضعیت بستری در بیمارستان های زیر مجموعه خود نیز اشاره کرد و گفت: دیروز ۶۵ نفر نیز پس از  بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و  در حال حاضر موارد مثبت بستری در بیمارستان ۵۱۶ نفر است.

سلمان زاده در ادامه از ثبت  بیش از ۴۰۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در دیروز خبر داد و اظهار کرد: ۴۰۶ مورد جدید مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ در جنوب غرب خوزستان گزارش شد که ۱۶۳ نفر مربوط به آبادان، ۱۵۶ نفر از خرمشهر و در شادگان ۸۷ بوده است.

او افزود: از این ۴۰۶ مورد مثبت جدید به ۳۵۱ نفر به صورت سرپایی خدمات ارائه شد که از این میان ۱۱۷  نفر در  آبادان، ۱۵۱ نفر در خرمشهر و شادگان ۸۳ نفر بوده اند.

بنا به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان مجموع موراد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۲۴۳ هزار و ۶۰۳ مورد  بوده است که از این تعداد  ۱۵هزار و ۱۶۱ نفر بستری شدند و ۱۲ هزار و ۱۲۰ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.

انتهای پیام/ ه 

برچسب ها: ویرورس کرونا ، فوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.